Przejdź do zawartości strony Przejdź do menu Przejdź do menu pomocniczego
Wyszukiwarka:
31 października 2025
Projekty

Agnieszka Cegielska ambasadorką Pomorskie Prestige – nowa kampania promuje Pomorskie poza sezonem

Agnieszka Cegielska została twarzą projektu Pomorskie Prestige, realizowanego przez Pomorską Regionalną Organizację Turystyczną. Znana dziennikarka i miłośniczka natury promuje walory województwa pomorskiego w sezonie jesienno-zimowym 2025/2026. Pierwszy odcinek jest już dostępny w internecie.

 

„Poczuj więcej smaku z Agnieszką Cegielską” to tytuł pierwszego odcinka projektu, w którym znana osobowość internetowa i telewizyjna odkrywa smakowite oblicze Pomorskiego. W Gdyni spotyka się z Arkadiuszem Brzęczkiem – pasjonatem modernizmu, by spojrzeć na miasto z nowej perspektywy. Następnie odwiedza Hale Targowe w Gdyni, gdzie poznaje właściciela rodzinnego biznesu z tradycjami, sprzedającego świeże ryby. Przy stoisku z warzywami spotyka Marcina Popielarza, cenionego pomorskiego szefa kuchni, który zdradza jej sekrety przygotowywania doskonałych dań i zaprasza do swoich restauracji: w Hotelu Quadrille w Gdyni oraz Leśnym Dworze na Kaszubach. Pierwszy odcinek to opowieść o lokalnych smakach, gdyńskiej architekturze i sile spokoju, która najpiękniej wybrzmiewa właśnie poza sezonem.

Odcinek nr 1: https://youtu.be/Au82LVcoJgI

Partnerzy odcinka:
Agencja Rozwoju Gdyni
Hotel Quadrille Relais & Châteaux
Leśny Dwór Sulęczyno

Kolejne odcinki już wkrótce. Aby być na bieżąco polecamy śledzić stronę www.pomorskie-prestige.eu.

„Poczuj więcej z Agnieszką Cegielską poza sezonem” – idea projektu

W ramach kampanii Agnieszka Cegielska odwiedziła Trójmiasto oraz najpiękniejsze zakątki regionu pomorskiego, by odkryć ich uroki poza sezonem. Powstała seria trzech filmów, a każdy z nich rozpoczyna się w jednym z miast Trójmiasta (Gdynia, Sopot, Gdańsk), które jest bazą wypadową w region pomorski.

Ekipa filmowa odwiedziła m.in. Kaszuby, Żuławy, Powiśle oraz nadmorskie miejscowości, takie jak Ustka i Łeba. W filmach zaprezentowane zostały nie tylko piękno i różnorodność Pomorskiego, ale także lokalne smaki, idea slow life oraz bogata historia, kultura i sztuka regionu. Seria trzech filmów będzie dostępna na kanale YouTube pomorskie.travel oraz na kanale youtube Agnieszki Cegielskiej. Hasłem przewodnim kampanii jest „Poczuj więcej poza sezonem”. Premiera drugiego odcinka jest zaplanowana 8 listopada na kanale Agnieszki Cegielskiej oraz 9 listopada na kanale pomorskie.travel.