Czas na Bałtyk od Nowa – budowanie i promocja pozytywnego wizerunku oferty turystycznej w mediach
Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna wspólnie z Zachodniopomorską Regionalna Organizacja Turystyczną rozpoczęły realizację zadania pn. “Czas na Bałtyk od Nowa – budowanie i promocja pozytywnego wizerunku oferty turystycznej w mediach“. Zadanie publiczne dofinansowano ze środków Ministerstwa Sportu i Turystyki zgodnie z zawartą przez ZROT umową nr 2024/0059/1247/UDOT/DT/BP/IC z dnia 8 lipca 2024 roku.
Przedmiotem wspólnego projektu organizacji turystycznych z województw zachodniopomorskiego i pomorskiego jest kreowanie i promocja atutów wypoczynku nad Morzem Bałtyckim w mediach tradycyjnych oraz Internecie.
W ramach działania przeprowadzona zostanie kampania informacyjna w ogólnopolskiej stacji radiowej (Radio Zet). Tematyka opierać się będzie na poniższych tezach: „Przyjedź nad Bałtyk, ponieważ”:
– dbasz o środowisko – dojazd nad morze możliwy jest środkami transportu publicznego,
– jest to najbardziej opłacalne – nad żadne inne morze nie dojedziesz za mniejsze pieniądze, nie ma tu ukrytych kosztów,
– masz zapewnioną opiekę medyczną bez dodatkowego ubezpieczenia,
– jesteś u siebie poczujesz się jak w domu,
– wspierasz polskich przedsiębiorców,
– mamy szerokie plaże,
– jest tu bezpiecznie,
– jest wiele alternatyw spędzania czasu również na niepogodę,
- mamy różnorodną ofertę na każdą kieszeń.
Kampania radiowa podzielona będzie na dwa etapy w pierwszej części skupi się na kreowaniu pozytywnego wizerunku, a następnie przedstawi konkretne propozycje spędzania wakacji nad Bałtykiem. Materiały emitowane będą w ściśle określony dzień tygodnia. Planowane jest naprzemienne ukazywanie się audycji skupiających się na poszczególnych miejscowości z województw zachodniopomorskiego i pomorskiego. Każdy materiał będzie rzetelnie komunikował o zaletach urlopu w Polsce i nad Bałtykiem, a jednocześnie wskazywał na charakterystyczne dla danego obszaru i warte odwiedzenia miejsca oraz aktywności jakie czekają na turystów. Planowany termin publikacji kampanii radiowej określony został na okres: lipiec-sierpień 2024 roku.
Strona internetowa kampanii https://www.czasnabaltyk.eu/

Zobacz również
Premiera z Agnieszką Cegielską – promujemy pomorskie poza...
23 października w Gdyńskim Centrum Filmowym odbyło się wyjątkowe spotkanie, podczas którego celebrowaliśmy zakończenie projektu „Poczuj...
Działania online Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej w I półroczu...
Pierwsze półrocze 2025 roku upłynęło pod znakiem intensywnych działań promocyjnych w przestrzeni cyfrowej. PROT, kontynuując strategię...
Pomorskie z góry w Canal+
W ramach działań promujących region, Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna nawiązała współpracę z Canal+ przy realizacji nowych odcinków programu...
Pomorska Karta Turysty – od kwietnia startuje Pakiet...
Pomorska Karta Turysty została wzbogacona o nową ofertę – „Pakiet Gdynia”. A w nim aż 8 miejskich atrakcji turystycznych w korzystnej...
Spotkanie partnerskie – nowy kierunek marki Pomorskie...
Marka Pomorskie Prestige przechodzi ewolucje. O tej ważnej dla nas zmianie opowiedzieliśmy stałym i potencjalnym Partnerom naszego projektu. Spotkanie,...
Turystyka regionu – wyjątkowy projekt turystyczny w skali...
Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna weszła we współpracę z aplikacją nawigującą dla kierowców- Yanosikiem w ramach projektu rozwoju ruchu turystycznego...
