Przejdź do zawartości strony Przejdź do menu Przejdź do menu pomocniczego
Wyszukiwarka:
28 października 2025
Współpraca z mediami

Kampania Influencerska „Elementi Di Polonia” w Pomorskim

Tegoroczna, włoska kampania influencerska – Elementi di Polonia, organizowana przez PROT we współpracy z Zagranicznym Ośrodkiem Polskiej Organizacji Turystycznej w Rzymie, skupiła się na 4 żywiołach, gdzie Pomorskie reprezentowane było przez żywioł WODY. Organizatorom przyświecał charakter turystyki slow, doświadczanie z przyrodą, lasem, wodą i przede wszystkim ograniczenie korzystania z social mediów. Dlatego też Influenserzy mieli czasowo ograniczoną możliwość korzystania z Internetu i telefonu, a niektóre swoje przeżycia relacjonowali już po tym doświadczeniu – bez kontaktu ze światem technologii choćby przez krótki czas.

Kampania wystartowała na rynku włoskim już w drugiej połowie kwietnia, a jej zwieńczeniem była wizyta 2 włoskich influenserów, Fiammetta GattoAlessandro Tofani (profil na IG: @fiammettaphotos) w dniach 01-06.06.2025r. w Pomorskim. Goście rozpoczęli i zakończyli wizytę w Gdańsku, a przemierzali północną, południową i wschodnią część regionu pomorskiego. Odwiedzili różnorodne miejsca: Półwysep Helski z Chałupami i Kużnicą, gdzie doświadczyli wodnych aktywności sportowych; Pałac pod Bocianim Gniazdem w Runowie, mając m.in. okazję do eksplorowania terenu konno; Bory Tucholskie z Muzeum Przyrodniczym Parku Narodowego Bory Tucholskie oraz Zagrodą Pokazową Zwierząt w Chocińskim Młynie; Wdzydze Kiszewskie z Muzeum – Parkiem Etnograficznym im Teodory i Izydora Gulgowskich, podziwiając przy okazji krajobraz okolicy i kaszubskich jezior z wieży widokowej. Ponadto spędzili dzień na Żuławach, odbywając rejs z Morskim Safari na obserwację fok oraz rejs Małą Pętlą Żuław. W ramach zaplanowanych aktywności sportowych ważnym punktem programu był również spływ kajakowy rzeką Brdą oraz wycieczka rowerowa przez Mierzeję Wiślaną trasą R10. Nieodłącznym elementem wizyty była także lokalna kuchnia prezentowana przez Partnerów Pomorskie Prestige.

Imponujące wyniki kampanii możemy znaleźć w raporcie, w którym dane analityczne to wynik dokładnych obliczeń, obejmujący sponsorowane posty, zarówno organiczne, jak i płatne, a także reklamy targetowane, mające na celu zwiększenie rozpoznawalności marki: 

REPORT 2025 ELEMENTI DI POLONIA SOCIAL CAMPAIGN

Całkowity zasięg (Pomorskie) to:

  • 2 020 745 unikalnych użytkowników
  • 3 758 080 wyświetleń (posty na Facebooku i Instagramie)
  • Ogólne dane dla całej kampanii, w tym dane od Polonia Travel IT oraz twórców, to 6 569 981 wyświetleń, zasięg – 2 762 272, interakcje – 67 467 osób.

Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna serdecznie dziękuje Partnerom oraz wszystkim zaangażowanym osobom za pomoc w przygotowaniu i realizacji działań zaplanowanych w ramach kampanii.